Rabu, 2 Mac 2011

Novel & Buku (Terpakai)

Sebuah kisah percintaan yang tidak kenal siapa mahupun abang ipar sendiri..Namun apakah mampu bagi seorang isteri menghadapi situasi ini?Dan bagaimana seorang suami yang juga seorang abang ipar menangani situasi yang merumitkan ini?



 Perkahwinan tanpa restu dilangsungkan di London tetapi suami terpaksa pulang ke tanah air dengan janji pasti kembali..tetapi janji hanya tinggal janji setelah isteri menanti selama 9 tahun bersama seorang anak yang tidak pernah menatap wajah bapanya dan kini suami kembali untuk menuntut anak itu.Apakah kesudahannya?


Sebuah kisah cinta terlarang.Masing-masing telah mempunyai keluarga namun cinta mengatasi segalanya.Mengapa ini terjadi dan apakah kesudahannya.Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan novel yang pastinya menarik.



Cinta suami terhadap arwah isteri begitu tebal sehinggalah kepulangan kembar seiras arwah isterinya lalu semangatnya untuk kembali meneruskan hidup bersinar semula.Tetapi apakah semangat itu dibalas dengan kebahagiaan?



Kisah cinta antara Adrina-Ajmal-Fatihah..Setelah kecewa dengan Fatihah..Ajmal mula mendekati Adrina tetapi mengapa Ajmal tinggalkan Adrina setelah cinta disemai.Kehadiran Zulfaris mula memberi sinar buat Adrina tetapi Ajmal kembali menagih cintanya.Siapakah pilihan Adrina?


Akibat salah sangka mereka memendam perasaan.Setelah mengikat tali pertunangan dengan pilihan yang lain semuanya terbongkar.Namun bagaimana harus dilakukan kerana janji telah diikat namun cinta hanya untuk Iskandar.Dapatkah Iskandar mendapatkan kembali cintanya?

"Kecelakaanlah bagi setiap pengumpat lagi pencela. Yang mengumpulkan harta dan menghitung-hitungnya. Dia mengira bahawa hartanya itu dapat mengekalkannnya. Sekali-kali tidak! Sesungguhnya dia akan dilempar ke neraka Huthamah." (Al-Humazah : 1-4) - dipetik dari tajuk 'Jangan Bersedih, Hinaan Tidak Selamanya Bererti Buruk' 

Buku yang terlaris di Timur Tengah & Indonesia
Tajuk Buku : Don't Be Sad (Jangan Bersedih) Setelah Kesulitan Pasti Ada Kemudahan
Pengarang : Dr. 'Aidh Bin Abdullah Al-Qarni
Penterjemah : Noraine Abu 
281 Tajuk / 612 Muka Surat
Harga Jual : RM28 + RM7 = RM35 (Semenanjung)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.